DRUM BUN
caRacteRiStici tehnice
Benzină
dieSel
MOtORizaRe
1.2 16v 75cP
eneRgy tce 90
1.5 dci 75cP
eneRgy dci 90
Cilindree
1149
898
1461
1461
Număr de cilindri/supape pe cilindru
4/16
3/12
4/8
4/8
Putere maximă kW CEE (CP) rotații/minut
54(75) la 5500 rpm
66(90) la 5520 rpm
55(75) la 4000 rpm
66(90) la 4000 rpm
Cuplu maxim (Nm CEE) rotații/minut
107 la 4250 rpm
135 la 2500 rpm
200 la 1750 rpm
220 la 1750 rpm
Stop&Start cu recuperarea energiei la frânare
-
DA
-
DA
Tip injecție
Multipunct Secvențială
Turbo Multipunct Secvențială
Common Rail
Common Rail
Carburant
Benzină
Benzină
Motorină
Motorină
Normă depoluare
EURO 5
Număr de locuri
5
Cutie de viteze
Manuală,5+1Viteze
Transmisie
Față
Direcție
Electrică asistată variabil
Pneuri de referință
15”:185/65 R15 88T; 16”:195/55 R16 87H
Pneuri opționale
16”:195/55 R16 87H
PeRFORManȚe
Viteza maximă (km/h)
167
182
168
178
0-100 km/h (sec)
14,50
12,20
14,30
11,60
cOnSuMuRi (l/100 km) Și eMiSii*
Urban
7
5,5
4,3
4
Extraurban
4,7
3,9
3,2
3,2
Mixt
5,5
4,5
3,6
3,4
Emisii CO
2
(g/km)
127
104
95
90
FRÂne
Fața
Discuri ventilate
Spate
Tamburi
diMenSiuni (mm)
MASA PROPRIE RULANTă (fără șofer) (kg)
1.030
1.055
1.119
1.121
Rezervor carburant (l)
45
Portbagaj (l)
443
Renault Clio Estate
se conformează următoarelor 3 criterii: emisii de CO
2
sub 120 g/km; vehicul fabricat în uzină certificată ISO 14001 cu
minimizarea impactului asupra mediului; conține peste 7% plastic reciclat din masa plastică a vehiculului.
Cu
, marca își asumă un angajament pe întreaga durată de viață a vehiculului. Vehiculul a fost conceput astfel încât 95% din masa de
materiale constituante să beneficieze de un al doilea ciclu de viață (reciclare și valorificare energetică) și să se faciliteze depoluarea prealabilă a
vehiculului la sfârșitul vieții (în special extragerea fluidelor).
LEGENDă:
* Un ghid privind consumul de carburant și emisiile de CO
2
pentru toate modelele de autoturisme noi poate fi obținut gratuit în toate punctele de vânzare. Consumul de carbu-
rant și emisiile de CO
2
ale unui autoturism depind nu doar de randamentul său energetic, ci și de comportamentul la volan și de alți factori care nu țin de tehnică. Dioxidul de
carbon este principalul gaz cu efect de seră responsabil pentru încălzirea planetei.