FAȚA
P L I NĂ D E B UCU R I E
Ajută-ne să-i ajutăm pe alţii!
www.
golden-tulip
.com
F O U N D A T I O N
Focalizare asupra ochilor!
Un vechi proverb spune că ochii sunt oglinda sufletului. Strălucirea lor se reflectă minunat pe întreaga
față. Aceștia merită un decor special, de aceea, concepând oferta pentru cel mai nou catalog, ne-am
concentrat în mod special asupra ochilor.
Tendința actuală este aceea de a sublinia sprâncenele. Datorită genialului set, modelarea lor devine
mult mai ușoară. Trei nuanțe, o ceară și o fenomenală pensulă, care pot face minuni: subliniază subtil
arcul sprâncenelor, deschide optic ochiul, așează firele de păr rebele. Iar efectul obținut este minunat și
natural, ceea ce, pentru mine personal, este foarte important. Sunt sigură că această casetă practică se
va găsi pentru totdeauna în trusa dvs. de cosmetice, la fel ca a doua noutate a noastră, gelul rezistent
la apă pentru rimel. De multe ori, în sugestiile dvs. privind oferta noastră au apărut subiecte legate
de rimelul rezistent la apă, iar noul nostru gel este incomparabil, fiind universal - cât ai clipi din ochi,
transformă orice rimel într-unul rezistent la apă. Este ideal în orice condiții și, datorită formulei sale
hipoalergice, poate fi recomandat și persoanelor cu ochi sensibili. Iar acestea nu sunt toate noutățile.
Am schimbat și flacoanele fondurilor noastre de ten. Noi, din sticlă mată, elegantă, acestea au o
formă mai modernă și sunt mult mai practice. Forma și-a schimbat-o și catalogul. În afară de scurtele
descrieri, găsiți în acesta și indicații importante privind utilizarea produselor, curiozități și sfaturi.
Vă recomand cu căldură să încercați toate noutățile și vă urez ca fiecare produs cosmetic din acest
catalog să vă aducă strălucirea bucuriei în ochi.
Cumpărături reușite!
Katarzyna Trawińska
FM GROUP Polonia
Preţurile date sunt preţurile brute şi includTVA în valoare de 24%.
Catalogul de produse FM GROUP MAKE UP nr. 10 este valabil din noiembrie 2014.
Oferta de produse și prețuri inclusă în catalog este valabilă din noiembrie 2014
până la epuizarea stocurilor sau introducerea unui nou catalog.
Cataloagele, Planul de Marketing şi alte materiale publicitare, promoţionale şi
informative emise sau clar acceptate de FM GROUP World sau FM GROUP Ro-
mânia sunt singurele surse de informare oficială pentru vânzarea şi publicitatea
produselor FM GROUP.
Produsele aflate în topul vânzărilor FM GROUP
Polonia, la categoria FM GROUP MAKE UP.
(2014).
Produsele care au câştigat sondajul „Hitul De-
ceniului 2004-2014”, organizat de FM GROUP
Polonia, la categoria produselor cosmetice
pentru machiaj (2014).
TOP
10