DE CE ESTE NEVOIE SĂ REORGANIZEZI ECHIPA, ÎN NOUL CONTEXT? Multe lucruri s-au schimbat în ultima perioadă, dar un lucru rămâne la fel: angajații tăi sunt sufletul afacerii. Felul în care ei interacționează cu clienții, pregătesc mâncarea și o servesc formează percepția despre localul tău. Așadar, igiena și siguranța sunt primordiale și vizează, în egală măsură, atât personalul, cât și clienții afacerii pe care o conduci. După luni de zile în care am stat cu toții mai mult în spatele unor ecrane decât în preajma oamenilor, contactul cu ceilalți e mai important ca oricând. Pe de altă parte, orice întâlnire poate fi un motiv de îngrijorare, un risc de îmbolnăvire, deci instruirea personalului tău și organizarea perfectă printr-un program clar și delegarea cu tact a sarcinilor te vor ajuta să depășești mai rapid perioada dificilă prin care trecem. 2

RkJQdWJsaXNoZXIy ODMzMzU=