SELGROS înseamnă CALITATE . Prin calitate, noi înțelegem nu numai calitatea produselor proprii sau ale furnizorilor noștri, ci tot ceea ce este important pentru clienții noștri: competență, consiliere, politețe, prospețime, competitivitate în prețuri și sortiment, siguranță. Prioritatea nr. 1 in magazinele Selgros este siguranța alimentară. Selgros a implementat un sistem complex de asigurare a calității și siguranței produselor alimentare, definit de standardul european ISO 22000. Certificarea se face o dată la trei ani, iar în fiecare an se realizează un audit de supraveghere, care monitorizează riguros respectarea standardelor și procedurilor. Certificarea se referă la întregul domeniu al produselor alimentare comercializate. Grija noastră pentru calitate nu se oprește numai la produsele proprii. Încă de la alegerea furnizorilor se manifestă o deosebită grijă față de îndeplinirea de către furnizori a standardelor noastre stricte de calitate. Dacă aceste standarde nu sunt atinse, nici un articol de la acel furnizor nu are acces în rețeaua Selgros, pentru că sănătatea și siguranța clienților noștri sunt pe primul loc pentru noi. Controlul calității produselor și serviciilor este un proces continuu, care se desfășoară de la recepția mărfii până la facturare, cuprinzând atât verificarea efectivă a produselor, a termenelor de valabilitate și a condițiilor de păstrare, a aspectului general al acestor articole, precum și urmărirea trasabilității acestora. PEȘTE Raionul • Servicii de eviscerare, curățare și filetare gratuită respectând legislația în vigoare și fiind autorizați de către instituțiile competente în acest sens. 2

RkJQdWJsaXNoZXIy ODMzMzU=