În laboratoarele noastre de teste, deschidem şi închidem sertarele bucătăriilor METOD de 200.000 de ori, pentru a ne asigura că vor rezista - garantat - timp de 25 de ani. Garanţii Bucătăriile IKEA sunt create pentru a rezista provocărilor din casa ta, zi de zi. Şi an după an. De fapt, avem atât de multă încredere în calitatea produselor noastre, încât oferim garanţii generoase pentru bucătăriile, blaturile, electrocasnicele şi bateriile de bucătărie. Citeşte în continuare mai multe despre garanţii. Bucătăriile METOD au 25 de ani garanţie. Electrocasnicele au 5 ani garanţie. Bateriile de bucătărie au 10 ani garanţie. Informaţii generale Ce acoperă garanţia? Perioada de valabilitate a garanţiei este menţionată pentru ecare produs în parte. Durata garanţiei Fiecare garanţie în parte este valabilă pentru un anumit număr de ani, în funcţie de produs, de la data achiziţionării initiale a acestuia Ce va face IKEA pentru a remedia problema? IKEA va examina produsul şi va decide dacă defectul este acoperit de garanţie sau nu. Apoi, hotărăşte repararea sau înlocuirea acestuia cu altul de acelaşi tip sau comparabil. În astfel de cazuri, IKEA suportă costul reparaţiilor, pieselor de schimb, al forţei de lucru şi al deplasării personalului responsabil, cu condiţia ca reparaţia produsului să poată efectuată fără ca magazinul să angajeze cheltuieli suplimentare în acest sens. Această garanţie nu se aplică în cazurile de reparaţii efectuate de către persoane neautorizate de compania IKEA. Orice piese defecte eliminate în cursul reparaţiilor devin proprietatea magazinului IKEA. Dacă articolul nu mai este comercializat de magazinul IKEA, reprezentantul acestuia decide cu ce produs adecvat va înlocui produsul defect. Magazinul IKEA va decide ce produs reprezintă un înlocuitor adecvat. Condiţii pentru acordarea garanţiei Garanţia este valabilă de la data achiziţionării sau a livrării produsului. Este necesar să prezinţi bonul scal în original pentru a face dovada achiziţiei. Se exclud: Garanţia nu se acordă produselor depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau în alte scopuri, alterate sau curăţate prin metode improprii sau cu substanţe inadecvate. Garanţia nu acoperă uzura normală a produsu - lui, tăieturi, zgârieturi sau orice altă formă de deteriorare accidentală sau cauzată de impact. Garanţia nu se acordă dacă produsul a fost depozitat în aer liber sau în condiţii de umidi - tate sau dacă acesta nu a fost folosit pentru uz casnic (dacă nu se speci că altfel). Garanţia nu acoperă daune incidentale sau consecvente. Instrucţiuni de îngrijire Pentru ca garanţia să e valabilă, trebuie să respecţi întocmai instrucţiunile de întreţinere ale ecărui produs în parte.Găseşti instrucţiunile de întreţinere în magazin sau pe www.IKEA.ro. Drepturi generale legale Această garanţie conferă drepturi legale speci ce, fără a afecta în niciun fel drepturile consumatorului, acordate prin lege. Produsele cărora nu li se aplică garanţia extinsă IKEA bene ciază de drepturile care îţi sunt acordate prin lege. Dacă ai nevoie de ajutorul nostru: Te aşteptăm la magazin. Găseşti adresa şi numărul de telefon în Catalogul IKEA sau pe www.IKEA.ro. Păstrează bonul scal pentru a face dovada achiziţiei şi pentru ca garanţia să e valabilă. Pentru a a a mai multe citeşte Broşura noastră de Garanţii. Garanţia produselor Sistemul de bucătării METOD 25 de ani garanţie Ce acoperă garanţia? Garanţia se aplică doar în cazul folosirii produ - selor pentru uz casnic. Garanţia acoperă urmă - toarele componente ale sistemului de bucătării METOD: • cadre dulap • fronturi • şine perete • balamale UTRUSTA • sertare cu deschidere completă MAXIMERA • UTRUSTA poliţe din sticlă securizată şi melamină • Plinte • Picioare • amor - tizoare pentru uşi • sisteme de deschidere prin apăsare pentru uşi • panouri • benzi decorative • blaturi, cu excepţia LILLTRÄSK • chiuvete, cu excepţia FYNDIG. Ce nu acoperă garanţia? • butoni, mânere • blatul LILLTRÄSK • ERSÄTTARE balama culisantă pentru maşină de spălat vase semi-integrată • BEHJÄLPLIG balama culisantă pentru maşină de spălat vase încorporabilă• sertarele FÖRVARA, UTRUSTA coşuri metalice TEMO, HÖRDA, TORNVIKEN şi VADHOLMA au 10 ani garanţie. Bucătăriile KNOXHULT şi SUNNERSTA au 2 ani garanţie. Electrocasnice 5 ani garanţie Ce acoperă garanţia? Garanţia acoperă defectele de material şi de execuţie ale electrocasnicelor, la data achiziţionării acestora de la magazinul IKEA. Garanţia se aplică exclusiv pentru uz casnic. Pe perioada garanţiei, costul remedierii defecţiunilor, de exemplu reparaţiile, părţile componente, manopera şi cheltuielile de deplasare sunt acoperite, cu condiţia ca electrocasnicele să e disponibile pentru a putea reparate fără cheltuieli suplimentare. În aceste condiţii, se aplică directivele UE (99/44/ EG) şi legislaţia locală în vigoare. Componentele care sunt înlocuite devin proprietatea IKEA. Durata garanţiei Garanţia este valabilă timp de 5 ani de la data achiziţionării produsului. Electrocasnicele TILLREDA şi LAGAN au 2 ani garanţie de la data intrării în posesie a produsului. Ce electrocasnice acoperă garanţia? Garanţia de cinci (5) ani este valabilă pentru toa - te electrocasnicele IKEA, cu excepţia TILLREDA şi LAGAN, care au 2 ani garanţie. Cine va executa serviciile? Furnizorii de servicii ai companiei IKEA vor efectua aceste intervenţii prin intermediul propriului serviciu de operaţiuni sau al unui partener autorizat. Ce nu acoperă garanţia? • deteriorări datorate uzurii • deteriorări deliberate sau din neglijenţă, din cauza nerespectării instrucţiunilor de operare sau instalare, conectarea produsului la un voltaj necorespunzător, deteriorări cauzate de reacţii chimice sau electrochimice, rugină, coroziune, inclusiv cele produse de nivelul de duritate al apei sau condiţii necorespunzătoare de mediu • consumablile, inclusiv baterii şi lămpi • componente nefuncţionale şi decorative care nu afectează modul normal de utilizare al produsului, inclusiv zgârieturi şi diferenţe de culoare • sertarul pentru detergent • deteriorarea următoarelor componente: sticlă ceramică, accesorii, coşuri pentru tacâmuri, ţevi pentru alimentare şi scurgere, lămpi, protecţii pentru lămpi, ecarane, butoni, carcase şi părţi ale acestora, cu excepţia cazurilor în care aceste deteriorări se dovedesc a fost cauzate de defecte de fabricaţie • cazuri în care nu s-a constatat niciun defect în cazul vizitei unui tehnician • reparaţii care nu au fost efectuate de către furnizorul de servicii al magazinului IKEA şi/sau de către un partener autorizat, sau cazurile în care nu au fost folosite piese de schimb originale • reparaţii cauzate de instalarea neconformă cu instrucţiunile • folosirea produsului în alt scop decât cel casnic, de exemplu profesional • deteriorări din cauza transportului. În cazul în care clientul este cel care transportă produsul acasă sau la altă adresă, compania IKEA nu este responsabilă pentru deteriorarea care se produce în timpul transportului. În cazul în care produsul este transportat la domiciliu de către un serviciu de transport agreat de magazinul IKEA, atunci orice daune produse în timpul transportului vor acoperite de către IKEA (dar nu fac obiectul acestei garanţii). Pentru reclamaţii în temeiul celor de mai sus, clientul trabuie să contacteze departamentul Relaţii Clienţi, pe www.IKEA.ro • Costul instalării iniţiale a electrocasnicelor achiziţionate din magazinul IKEA. Aceste restricţii nu se aplică lucrărilor efectuate de un specialist cali cat, cu piese originale, de adaptare a aparatului electrocasnic la speci caţiile tehnice de siguranţă ale unei alte ţări din UE. Baterii de bucătărie 10 ani garanţie Ce acoperă garanţia? Garanţia de 10 ani este valabilă pentru toate bateriile de bucătărie IKEA. Garanţia acoperă defectele de material şi execuţie. Garanţia se aplică numai în cazul folosirii produselor pentru uz casnic. Ce nu acoperă garanţia? Această garanţie nu este valabilă dacă produsele au fost folosite într-un mediu coroziv. 60 Garanţii 61

RkJQdWJsaXNoZXIy ODMzMzU=