2 Încă de la anunțarea suspendării activității de servire și consum în localuri, am început să culegem recomandări și bune practici care să te ajute să construiești un plan de criză e icient. În contextul actual și măsurile impuse de autorități, cel mai important este să căutăm soluții în procesul de adaptare a afacerii la noul context. Pentru operatorii din industria HoReCa , serviciul de ridicare a comenzilor și cel de livrare sunt cele care vor contribui la asigurarea veniturilor, reducerea stocurilor, reducerea pierderilor prin folosirea mărfurilor cu termen de valabilitate redus, alături de posibilitatea de a menține angajații pe timp de criză. Descoperă 8 bune practici pentru o implementare rapidă a serviciului de ridicare a comenzilor care te vor ajuta să: √ Simpli ici meniul √ Alegi soluțiile de împachetare pentru noul meniu √ Pregătești personalul și bucătăria restaurantului pentru tranziția la prepararea și ridicarea comenzilor √ Optimizezi întreg procesul √ Stabilești un plan de comunicare În plus, ți-am pregătit un Checklist pentru ca iecare comandă care ajunge la client să ie completă și corectă. Descoperă ghidul pentru serviciul de ridicare a comenzilor. Ghid HoReCa CUM FACI TRECEREA CĂTRE UN SERVICIU DE RIDICARE A COMENZILOR? DESCOPERĂ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODMzMzU=