BUCĂTĂRII IKEA ® Dacă îţidoreştiun sistem completde bucătărieprecumMETOD sauunadintre celelaltebucătării IKEA, înacestGhidde Cumpăraregăseştiprodusele,preţurile şi informaţiileutilede careainevoie pentruaalegebucătăria visurilor tale. Ghidde Cumpărare Bucătării IKEA ® © Inter IKEASystemsB.V.2018/2019 Acestghid te vaajuta în toateetapele cumpărăriiuneibucătării,de lagăsirea stilului tău,măsurare, laplanicare, comandă şi instalare. de la început la nal NOUA TA BUCĂTĂRIE IKEA GHID DE INSTALARE Acestghid îţioferă sfaturi şi informaţii despre intalareauneibucătării IKEA. Ghidde instalare pentru bucătăriile IKEA 106 107 GARANȚIE SERVICII ecarane, butoni, carcase şi părţi ale acestora. Cu excepţia cazurilor în care aceste deteriorări se dovedesc a fost cauzate de defecte de fabricaţie. Cazuri în care nu s-a constatat niciun defect în cazul vizitei unui tehnician. Reparaţii care nu au fost efectuate de către furnizorul de servicii al magazinului IKEA şi/sau de către un partener autorizat, sau cazuri în care nu au fost folosite piese de schimb originale. Reparaţii cauzate de instalarea incorectă sau neconformă cu instrucţiunile. Folosirea produsului în alt scop decât cel casnic, de exemplu profesional. Deteriorări din cauza transportului. În cazul în care clientul este cel care transportă produsul acasă sau la altă adresă, compania IKEA nu este responsabilă pentru deteriorarea care se produce în timpul transportului. Cu toate acestea, în cazul în care produsul este transportat la adresa de livrare a clientului de către un serviciu de transport agreat de magazinul IKEA, atunci orice daune produse în timpul transportului vor acoperite de către compania IKEA (dar nu fac obiectul acestei garanţii). Pentru reclamaţii în temeiul celor de mai sus, clientul trebuie să contacteze departamentul Relaţii Clienţi, pe www.IKEA.ro. Costul instalării iniţiale a electrocasnicelor achiziţionate din magazinul IKEA. Aceste restricţii nu se aplică lucrărilor efectuate de un specialist cali cat, cu piese originale, de adaptare a aparatului electrocasnic la speci caţiile tehnice de siguranţă ale unei alte ţări din UE. Aplicarea legislației naționale: Această garanţie conferă drepturi legale speci ce fără a afecta în niciun fel drepturile consumatorului, acordate prin lege. Sfera de valabilitate: Pentru aparatele electrocasnice achiziționate într-o țară a Uniunii Europene și transportate într-o altă țară a Uniunii, serviciile vor furnizate conform condițiilor de garanție obișnuite în noua țară. Obligația de a furniza servicii în cadrul garanției există numai dacă aparatul electrocasnic respectă și este instalat în conformitate cu: – speci cațiile tehnice ale țării în care se face solicitarea de garanție. – instrucțiunile de asamblare și de instalare și informațiile legate de siguranță care însoțesc aparatul electrocasnic. Cum ne contactezi dacă ai nevoie de un sfat: Dacă ai întrebări legate de electrocasnicele noastre, contactează Serviciul Clienți IKEA pe www. IKEA.ro sau sună la 021.407.45.32. Cum ne contactezi dacă ai nevoie de asistență de service după achiziționare: Te rugăm să suni la numărul indicat în documentația care însoțește produsul. Pentru a ne asigura că îți putem oferi cea mai bună asistență, te rugăm să citești cu atenție Instrucțiunile de utilizare înainte de a ne contacta. De asemenea, te rugăm să ai la îndemână numărul de articol IKEA al aparatului tău electrocasnic înainte de a ne apela. Acest număr de 8 cifre îl găsești pe bonul scal, precum și pe eticheta cu caracteristicile tehnice ale aparatului. Garanție pentru electrocasnice Cât timp este valabilă garanția? Garanţia este valabilă timp de 5 ani de la data achiziţionării produsului din magazinul IKEA. Electrocasnicele din familiile LAGAN și TILLREDA au 2 ani garanţie, care intră în vigoare la data achiziţiei. Este obligatorie prezentarea bonului scal în original ca dovadă a achiziției. În cazul în care defecţiunile sunt remediate în perioada de valabilitate a garanţiei, aceasta nu va extinsă pentru produs sau pentru componentele care au fost înlocuite. Ce acoperă garanţia? Garanţia acoperă defecțiunile aparatului care au fost cauzate de defecte de fabricație sau de defecțiuni ale materialului apărute la data achiziţionării acestora de la magazinul IKEA. Garanţia se aplică exclusiv pentru uz casnic. Excepţiile sunt menţionate în capitolul „Ce produse sunt excluse?” Ce electrocasnice sunt acoperite de garanţie? Garanţia de 5 ani se aplică tuturor electrocasnicelor IKEA de uz casnic pentru bucătărie și acoperă orice defecte de material şi de execuţie. Ce electrocasnice nu sunt acoperite de garanţie? Toate electrocasnicele achiziționate de la magazinul IKEA înainte de 1 august 2007. Electrocasnicele din familiile LAGAN și TILLREDA au o garanţie valabilă 2 ani de la data achiziţionării. Ce va face IKEA pentru a remedia problema? Furnizorul de asistență desemnat de magazinul IKEA va examina produsul şi va decide dacă defectul este acoperit de garanţie sau nu. Dacă se consideră că produsul este acoperit de garanție, furnizorul de asistență, prin intermediul propriului service, repară produsul defect sau îl înlocuiește cu altul de acelaşi tip sau comparabil. În perioada de valabilitate a garanţiei, costurile remedierii defecţiunilor, de exemplu reparaţiile, piesele de schimb, manopera şi cheltuielile de deplasare, sunt acoperite, cu condiţia ca reparaţia produsului să poată efectuată fără ca magazinul să angajeze cheltuieli suplimentare în acest sens. În aceste condiții se aplică directivele UE (Nr. 99/44/CE) și legislaţia locală în vigoare. Piesele înlocuite în cursul reparaţiilor devin proprietatea magazinului IKEA. Dacă furnizorul de asistență desemnat repară sau înlocuiește produsul în condițiile garanției, acesta va reinstala aparatul electrocasnic reparat sau va instala produsul înlocuitor, după caz. Operațiunea este acoperită de garanție dacă produsul este ușor accesibil pentru a reparat. Dacă produsul este instalat într-o soluție încorporată non-standard, clientul trebuie să faciliteze accesul la produs înainte de sosirea personalului de service. Cine va executa serviciile? Furnizorul de asistență desemnat de magazinul IKEA va efectua aceste intervenţii prin intermediul propriului service sau al unui partener autorizat. Ce nu acoperă garanţia? Deteriorări deliberate sau din neglijenţă, din cauza nerespectării instrucţiunilor de operare sau instalare, conectarea produsului la un voltaj necorespunzător, deteriorări cauzate de reacţii chimice sau electrochimice, rugină, coroziune sau apă, inclusiv, dar fără limitare la, deteriorări provocate de nivelul ridicat de duritate al apei și de condiţii necorespunzătoare de mediu. Consumablile, inclusiv baterii şi lămpi. Componente nefuncţionale şi decorative care nu afectează modul normal de utilizare a produsului, inclusiv zgârieturi şi diferenţe de culoare. Deteriorări accidentale cauzate de obiecte sau substanţe străine și curățarea sau degajarea ltrelor, a sistemelor de scurgere sau a sertarelor pentru detergent. Deteriorarea următoarelor componente: sticlă ceramică, accesorii, coşuri pentru tacâmuri, ţevi de alimentare şi de scurgere, dispozitive de etanșare, lămpi și protecţii pentru lămpi, GHIDUL DE PLANIFICARE Broșura Noua ta bucătărie IKEA este ghidul tău pentru plani carea, măsurarea, comandarea și instalarea noii bucătării IKEA. Ia un exemplar din magazin sau descoperă-l online pe IKEA.ro/bucatarie . GHIDUL DE CUMPĂRARE PENTRU BUCĂTĂRII IKEA În acest ghid vei găsi toate produsele de bucătărie, prețuri, informații și ajutorul necesar pentru a-ți transforma visul în realitate. Ia un exemplar din magazin sau răsfoiește-l online pe IKEA.ro/bucatarie GHIDUL DE INSTALARE Ghidul nostru de instalare a bucătăriei îți oferă sfaturi și informații utile despre cum să instalezi corect noua bucătărie IKEA. Te așteaptă în magazin și pe IKEA.ro/bucatarie Mai multe informații și sfaturi Instrumentul de plani care IKEA Proiectează bucătăria METOD visată în 3D și a ă prețul ecărui articol, precum și al întregii bucătării. Imprimă schițele și lista de produse acasă sau salvează-le pe site-ul IKEA. La magazin, ascultă sfaturile și recomandările experților noștri în bucătării. A ă mai multe pe IKEA.ro/bucatarie Plani care Ai nevoie de ajutor pentru plani carea noii bucătării? Programează-te pentru o întâlnire cu unul dintre experții noștri de la IKEA. Vino cu măsurătorile și cu schița sau o imagine a spațiului - noi te ajutăm cu inspirație și cu soluții funcționale pentru orice, de la amplasarea corpurilor și electrocasnicelor, birourilor și depozitării la instalarea corpurilor de iluminat, a chiuvetelor și lavoarelor. Livrare Livrăm la adresa dorită, într-o zi și la o oră convenabile pentru tine. Nu este nevoie să cari nimic. Noi așezăm produsele unde dorești – pe scări, pe holul de la intrare sau într-una dintre camere. Servicii Oferta noastră largă de servicii îți oferă libertatea de a crea o etichetă de preț personalizată, alegând nu numai produsele care se încadrează în bugetul tău, ci și cât ești dispus să faci singur și cu ce anume dorești să te ajutăm noi. Mai jos găsești toate serviciile de care ai nevoie pentru a plani ca și a cumpăra întreaga bucătărie – și prețul ecăruia. Pentru mai multe detalii despre serviciile noastre, discută cu un angajat IKEA sau accesează IKEA.ro/bucatarie

RkJQdWJsaXNoZXIy ODMzMzU=